Vab – vikten av beslutsamhet

Jag är bra på en del saker. Att få nog. Det fick jag idag.
Jag sa ”Jag orkar inte med det här”. Sen gick jag hem.
Det är förmodligen fusk då jag inte är sjuk. Världen är det. Men jag mår i alla fall rätt dåligt, och det är close enough. Plus att jag börjar fundera allt mer på om det egentligen är nån skillnad om jag är där eller inte.  Jag ser det mer som en paus.
Jag fattade ett beslut, att det bara inte är ok.

Som av en slump börjar jag tänka på boken ”Kontorsninja” och börjar fnissa lite. Då kan det inte vara helt ute med mig.

#9

Kommentera

