Floppigt

TGIF
Hej fredag den 13:e. Du suger. Urinvägsinfektion (fjärde på tre månader), förkyld så in i helvete (rösten borta igen) och så yr att jag höll på att tuppa av minst tre gånger under dagen.
2015 – du gör mig besviken. Det här var inte vad vi pratade om.
Min plan för det här året var att allt skulle bli lite bättre. Framför allt skulle jag vara frisk, pigg, energisk och lägga min ork på att träna. ”Jag ska bli stark, som en björn”. Så tänkte jag.
Jag är möjligen en överkörd teddybjörn som läcker fyllning, men det är så nära björnigheten jag kommer just nu.
Det är löjligt hur klen jag är just nu. Jag skulle skratta åt det om det inte var så floppigt.
Men det är i alla fall fredag.

#13

Kommentera

