Dagens wow: Christoph Niemann

Dags att damma av ett gammalt koncept. Att imponeras av nån annan som är kreativ. När man inte är så värst kreativ själv.
Oftast dyker de roliga, snygga och fantasifulla sakerna upp i min feed via BoredPanda eller MyModernMet. Riktiga guldgruvor för coola och kreativa saker. Vore roligare om de dök upp i min egen hjärna. Men den är så full av annat skit.

Idag hittade jag i alla fall Christoph Niemanns fantastiska små “Sunday Sketches”.
Förutom att vara illustratör och skriva böcker pysslar han tydligen med en massa annat, typ gör appar med tecknade djur.
Jag gillar som vanligt det där übersmarta i att se nåt kul i vardagliga grejer. Det är sann genialitet.
Christophniemann.com
Christoph Niemann på Facebook
Christoph Niemann på Twitter
Christoph Niemann på Instagram

Den söta barnspelsappen Petting Zoo

 

http://www.christophniemann.com/ http://www.christophniemann.com/ http://www.christophniemann.com/

#5

En reaktion på ”Dagens wow: Christoph Niemann

  1. Han är riktigt bra. Han dokumenterade ledan vid långflygning en gång med en bildserie (eller om det var en strip, jag minns inte). Klockren – och snygg. Man avundas, men det är för bra för att inte glädjas åt.

Kommentera

