Så kan det gå

Det är väl lite typiskt mig att skriva ett inlägg om hur mycket saker jag har och att jag inte behöver nåt mer, och så idag komma hem med ett par nya kängor. För jag har ju inga sen förut liksom…
Men jag vill förklara mig. Den lokala Scorett-butiken ska stänga igen och det var 50 % på allt i affären. Givetvis så fanns det ett par av de vinröda och dyra K.Cobler-kängorna jag köpte i höstas nu med på denna rea. Det är sånt som gör ont i hjärtat att se. Nu fanns de iofs bara i 36 eller 37 eller nån sån storlek som jag ändå inte kunnat ha, men det skapade ändå lite ångest att ha betalat fullpris för nåt som nån annan kan köpa för hälften så mycket.
Jag tror det var därför jag kände ett behov av att fynda nåt annat.
Så givetvis slog jag till på ett par 8-håls svarta i samma modell som de höga. DET VAR JU HALVA PRISET!

Shit happens. Och när för mycket shit happens kan man få köpa ett par nya kängor på impuls. Tycker jag.

PS. Kängorna är inte så där suddiga i verkligheten.

kangor

#63

Kommentera

