Goda grannar?

I mitt hus kommunicerar folk främst genom arga lappar i hissen (har inte sett några i tvättstugan dock). Jag har förvisso aldrig bott i ett hus där det har funnits större anledning att vara arg på sina grannar än i mitt.
Till och med jag har en gång satt upp en lapp i denna hiss, men den åkte ner väldigt snabbt och var egentligen direkt adresserad till den beryktade knarkargrannen och hans posse. Och för mig är det oklart om de varken kan, vill eller förmår ta in ens det grundläggande konceptet att det finns några andra människor än de själva, så att de skulle ha läst och/eller förstått det jag skrev anser jag som minimal.
Men så här ser det ut i vår hiss (jag har bara fotat en bråkdel av lapparna som suttit där):

lapp1 lapp2 lapp3 lapp4

#51

Kommentera

