När allt inte är vad det ser ut att vara

Jag gillar överraskningar. Det här är en typisk sån.

#33

2 reaktioner på ”När allt inte är vad det ser ut att vara

  1. Jag blir så fascinerad av hur någon lyckas tänka ut skulpturen som en helhet i tre dimensioner, utifrån en skugga som faller i bara ett visst ljusläge… Och skulpturen i sig såg ju mest slumpmässig ut… Hur tusan GÖR han??

    • evilbunny skriver:

      Ofattbart skickligt! Men så kan jag knappt vika ihop en flyttkartong på grund av min bristande spatiala förmåga, så jag är lättimpad på det området.

Kommentera

