Cyber bunny fixar skivan

cyberbunnyUnderbart är kort. Typ Frodo. Och det här inlägget.
Underbart kan också vara rätt långt.

Jag kom nämligen hem för ungefär tio minuter sen efter en lång och social dag med brädspel och tantfika hos goda vänner. Från lunch till sen kväll hängde vi vid deras köksbord och pratade, fikade, spelade spel, diskuterade, spelade mer spel och blev bjudna på middag.

Det gläder mig mycket att jag som Cyber Bunny tog hem två raka segrar i King of Tokyo. Och att jag har fantastiskt fina och nördiga vänner som man kan spela spel med och umgås med i tio timmar på raken, utan att tröttna det minsta. I alla fall inte på sällskap eller sysselsättning. Däremot behöver nog både kropp och huvud vila nu. Fick ta mig en kort vilostund på soffan och åt som en liten fågel (eller en liten kanin i kontrolltornet på en monsterkropp), men det gick ju bra det också.

Nu – god natt jord!

#29

Kommentera

