Pausbild

pausbild

Hörrni, idag pysslar jag med annat än att blogga. Jag vet att man inte ska låtsas om när man använder tidsstyrd publicering. Men det skulle kunna bli så himla creepy tänker jag.
Hur som helst. Prioriteringar.
Jag hade tänkt att jag skulle börja prioritera nånting jag inte varit så där jättebra på att sätta främst alltid. Min framtid.
För det första vill man gärna ha en. För det andra vill man gärna att den ska vara bra. Gärna bättre. För det tredje…jag vet inte om det finns nåt tredje här faktiskt.
Jag tror inte att jag är dålig på att prioritera egentligen. Jag är dålig på att prioritera bort. Välja. Säga nej. Eller nu ljuger jag igen. Jag är superbra på att säga nej. Men sen ångra mig och känna skuld. Och prioritera att tänka på hur jag prioriterade, varför jag gjorde så och inte på nåt annat sätt.
Nu prioriterar jag att vara nån annanstans.
Lejter!

#13

En reaktion på ”Pausbild

  1. Jenny skriver:

    Hm. Betänker det ”creepy” – anar (kanske) vad du har för dig, men tror och hoppas att det inte ska bli något creepy alls. Att det möjligen läskiga är över nu och lämnar banan fri – mot en välprioriterad framtid. Hejar på dig! :)

Kommentera

