Winds of Change

Jahapp, plötsligt så där gjorde jag bara om bloggens utseende. Lite oklart varför. Får känna på detta lite innan jag bestämmer mig för färger och typsnitt.
Jag ville ha lite bredare spalt och större text (en börjar bli till åren och behöver hjälpmedel för att se vad man själv skriver).
Känns ännu ovant och inte som min blogg.
Men förändring är av godo har jag förstått. Man ska inte klamra sig fast vid det gamla, utan se framåt.

Det här är bara en förändring i mitt liv just nu. 2014 kommer det att bli flera.

2 reaktioner på ”Winds of Change

  1. Ser fint ut tycker jag – som också uppskattar att kunna läsa utan att bli smärtsamt medveten om min sköplighet på synfronten… ;-) (Fast jag har inte reagerat på din blogg tidigare, vad jag minns…)

    Fint som snus iaf, och förändring är bra! Heja dej!

    • evilbunny skriver:

      Tackar! Jag tyckte att det var ett fint tema med fiskarna och det, särskilt när man fick skruva lite själv också! Och trivs man inte får man hitta på en annan look, finns ju hur många som helst att välja på.

Kommentera

