Andra gången gillt, kanske

Ser man på, 1 mars är tydligen startdatum för bloggutmaningen #blogg100. Ska jag få ändan ur, och i så fall i denna bloggen eller i en helt ny. Har nämligen ett annat ämne jag skulle kunna tänka mig blogga om, där formatet passar ganska bra. Jag har en vecka på mig att fundera ur hur jag ska göra. Vi ses om vi syns!

En reaktion på ”Andra gången gillt, kanske

  1. Jenny skriver:

    Låter spännande! Jag leker också med tanken… Vi får se. Fast jag gör väl bara mer av samma gamla brokiga soppa som jag brukar. ;) Hoppas du länkar till eventuell ny tema-blogg, så man får läsa!

Kommentera

