Ändan i vagnen

Slog mig just att förra årets uppsving i bloggandet kom ungefär vid den här tiden, då jag hoppade på #blogg100. Jag har inte hört om det blir en repris i år (läser inte så mycket bloggar längre, så jag har inte nån riktig koll på vad som kokar). Å andra sidan körde jag ju lite för mig själv förra året också, så jag kanske kan starta min egen variant?
För min del kommer det säkert att vara en massa annat som jag borde fokusera på framför att blogga här under våren, men jag skulle verkligen vilja komma igång och jag är en person som sällan får ändan ur vagnen förrän jag måste (även om det är ett egenskapat ”måste”). Jag får se hur jag gör. Det finns inget startdatum för årets officiella #blogg100, bara ett vagt ”under februari”. Om nån råkar veta mer så får ni gärna meddela. Annars kanske jag väljer ett random datum själv.

Så länge kurar jag ner min ända här i vagnen en stund till.

Kommentera

