Fråga en expert

Jag har sett att en del bloggare har såna där frågestunder. Det är tyvärr ingen som nånsin frågar mig nånting, så jag tänkte att jag bara kollar lite vad folk har sökt på och kommit till min blogg. Jag ska försöka att hjälpa er med de här frågorna eller bara ge er lite allmänna goda råd i ämnet, fast ni egentligen vände er till Google (eller någon annan sökmotor).

lespiska
Tänk på att kvinnor kan slå lika hårt som män.

Hakkors på kalsonger
Testa Hugo Boss. Annars kanske du kan sälja in idén till Björn Borg. Borger är som vi alla vet rymdens nazister.

kåta noveller
Låt mig gissa. Den handlar om en same som är rörmokare och överraskar två jojkande flickor som umgås på en renfäll. Nej, den har jag inte läst. Men skicka länken om du hittar den.

star wars darth vader utan mask
Tro mig, det är ingen vacker syn. Det är som en wookie utan päls. Eller som en ewok utan mascara.

varför äter man mycket saffran i gotland
Det heter PÅ Gotland. Det är nämligen en ö. Anledningen till att man äter mycket saffran på Gotland är för att det är gott. En annan förklaring är att Visby under medeltiden var en av de viktigare städerna i Hansan, ett tyskdomninerat handelsförbund runt nord- och östersjön. Många rika köpmän och mycket handel innebar att man hade råd med statussymboler som exotiska kryddor. Det var helt enkelt medeltidens teppanyakihällsmänniskor. De åt saffranspannkaka hela dagarna i sina vindsvåningar i trappgavelhusen på Strandgatan.

Knark karl bertil jonsson
Jag tror han var så där utan att ha rökt på, men jag håller med – det känns lite som att nåt av paketen han lade vantarna på kanske innehöll ett vitt pulver.

som ansiktsburk fast hårdrock
Det känns plågsamt att nån kommit till min blogg genom att ha sökt på hårdrock. Men jag vet vad du är ute efter. Länken får du här. Se så, gå åstad och dyrka satan nån annanstans och lämna hederligt folk i fred.

bajsa i andras åsyn
Nånstans drar även jag gränsen. You’re on your own now, mate!

parfym flaska masturbation
Jag avråder å det bestämdaste från att man prövar sånt hemma. Om det inte luktar tillräckligt gott i mumindalen så testa demonutdrivning, eller att tvätta med tvål och vatten. Är det en sällskapslek du är ute efter kan jag rekommendera ”Gömma bäver”.

wanloo svanktatuering
Jag har också alltid funderat på att tatuera ett porträtt av Johan Wanloo i svanken, men du hann uppenbarligen före. Kom ihåg att instagramma när den är klar.

hur påverkar synthpopen människorna
På ett mycket positivt sätt. De blir snyggare, smartare och gladare. Det är som att bli lobotomerad med kärlek.

håkan hellström ångest
Jag vet precis vad du menar. Stay strong! Men DET KOMMER ALDRIG VA ÖVER FÖR DIG!

saker jag hatar med facebook
Är inte det en grupp på Facebook? I så fall ”gilla” på den.

kevlar kalsong
Jag måste vara ställföreträdande mamma nu och säga att om du ska gå ut i krig så är det viktigt att du även har mössa och vantar på dig så du inte fryser. Ännu bättre är det om du tar på dig en stridsvagn utanpå.

är det farligt att torrjucka
Inte om man gör det bra. Möjligen skulle jag undvika att välja tigrar, krokodiler och noshörningar att interagera med.

trevliga kedjebrev
Keep looking! Jag har hört att de ligger under Hitlers dagböcker, strax till höger om den heliga graalen, på insidan av Loch Ness-odjurets mage. Men se upp, de vaktas av enhörningarna, kentaurerna och hon den här hollywoodfrun Gunilla Persson.

fejka dyslexi för fördelar
Jättebra idé! Jag har hört att man får låna böcker gratis på bibblan om man låtsas ha dysleksi. Go får it.

60-åriga damer med Martens
Jag tycker att du verkar sympatisk. Om än lite udda. Men det här är inte en sån blogg. Jag tror att ordet du söker är GMILF.

överviktig kavaj
Småknubbiga trosor? Feta byxor? Mulliga skor? Tjock hatt? Kraftiga bh:ar? Kurviga långkalsonger? Du vet att det här inte är en modeblogg för kläder med viktproblem va?

du får fem minuter
Jag har redan fem minuter. Du har snart blivit av med dina.

5 minuter du aldrig får tillbaka vem är det?
Nu börjar det här kännas lite creepy…
Vem är du, vem är jag – levande charader.
Om du visar din visar jag min. Fast helst inte på bloggen.

hur blir man en bra skämtare
Man drar bra skämt. Som du förstår är jag inte rätt person att hjälpa dig. Lycka till!

#97

Kommentera

