Hallonbåtar, anyone?

På tal om föregående:

Skönt ändå att Biggest Loser-reklamen talar om att bara man går ner i vikt så kommer man att hitta kärleken. Puh, vikken himla tur hörrni. Jag har hört att i riktigt seriösa fall av omfångsrik kroppsvolym så kan man ha svårt att se sina tår, men hur stor måste man inte vara om man tappar bort sin kärlek? Hoho…var är du älskling?
Tihi.

Ni som är smala fasiken va easy era liv måste ha varit. Ba’ knalla fram till nån och ”hello, jag är smal”. Sen ba’: instant LOVE! Hade ingen aning om detta! Fattar inte hur nån tjockis kan ha fått en partner. Hen måste ha lurat med sig den med godis eller nåt.
Nån som är sugen på hallonbåtar?

Förlåt. Jag blev bara lite trött. Igen.
Med den logiken finns det med andra ord inga smala singlar? Eller nån med övervikt som är ihop med nån? Och om man inte har hittat kärleken så behöver man bara gå ner lite i vikt? Gott ändå. Gillar universallösningar.

Har jag dissat Biggest Loser förut? Jajjemen, det har jag. Read all about it.

Kommentera

