Den som söker ska inget finna

Förlåt. Jag är tråkig, trist och slö. Jag har filat på ännu ett sånt där inlägg av typen ”men å ena sidan, men å andra sidan, fast jag har rätt”. Och det inlägget handlade ändå om humor. Och var inte ens roligt. Alls.
Börjar allvarligt fundera på om det händer nåt i ens huvud runt 40. Typ att det är som i den där dansstopp-leken. Nån knäpper av musiken och så ska alla stå i den positionen de är i just då utan att röra sig. Fast det har liksom fastnat så. Forever. Alla är fastfrusna i allt från en fräck disco-pose till en liten hambo, kanske i en balettpiruett ur den döende svanen. Det händer inget mer. Man är i låst position. Kanske kan man vicka lite på nån tå på sin höjd. Men i klartext – det händer inte så mycket mer. Nu är dina dancing days over. Gilla läget. Det känns lite så, som det snart kommer att annonseras en sista dans.
Jag tror att jag ännu står nånstans vid baren och smygjazzar lite obstinat. Spanar svepande över lokalen för att de om det finns nåt mer att sätta tänderna i. Men det verkar inte så.
Nån annan dag kanske jag kommer in och steppar lite. Men inte idag.

Jag ger er istället en radda intressanta söksträngar som lett till min blogg.
But why? Allvarligt…Det väcks så många frågor. Vad vill ni EGENTLIGEN. Varför är ni här? Hittade ni nåt? Vad tänker ni göra med det?
Vad är en orn? Vad ska du ha ett anus i Solsidan till? Vilka är de där pretto fariseerna? Vilken rosa kanin skiter på sig? Hur ser en ”alla lyckliga djävlar kan dra åt helvete”-figur ut.
Det enda som riktigt griper tag i mitt hjärta är det där med hamstern.  Hur gick det sen? Efter att den var platt och tyst?
Och kanske det desperata ”Varför finns inte enhörningar?”. VARFÖR?

you tube klipp tjejer som får orgasm
är bondepraktikan upphovsrättsskyddad
star wars darth vader naken
paradise hotel eiffeltornet flashback
hold your horses hästar finns inte tv4
bra skräckfilmer fastsydd
är+det+konstigt+att+dejta+sin+brylling
varför gnuggar sig min orn på mig
solsidan och bilder och anus
pretto fariseer
ralf gyllenhammar mustasch visar snoppen
benprotes fetish
drinkhora
lespiska sömmerskan porr
hur ser en normal femtioåring ut i kroppen bilder
låg iq öppen mun
hamna i isvak me sprit kroppen
kan man gå ner i vikt av yoghurt med fruktsmak
varför finns inte enhörningar
min man struntar i att han gett mig herpes
alla lyckliga djävlar kan dra åt helvete figur
sexuell betydelse av ordet posse
när marsvin ligger platt och tu och tyst’
rosa kanin som skiter på sig
claire wikholm bröst
bamse heroin

#50

2 reaktioner på ”Den som söker ska inget finna

  1. Karl skriver:

    Fantastiskt roligt : ) Så nu öppnas en ny ingång genom att kombinera dessa söksträngar. Personligen hittade jag till din blogg via ”teppanyakihäll”. Och vem kan undvika att klicka på något som har en så brilliant titel som ”Att torrjucka mot en teppanyakihäll”? Har du statistik på ”torrjucka”?

    • evilbunny skriver:

      Jag blir väldigt fascinerad av hur folk tänker och vad de letar efter. Det är som ett eget universum. Och man börjar fantisera om vilka de är och varför de letade efter den infon.

      Jag tror att ”teppanayakihäll” ligger i topp på sökord för bloggen, några tusen som hamnat i min blogg efter att ha sökt på det. Gissar att den fantasieggande rubriken har spelat in för klicknivån ja ;-) Och det är det mest lästa inlägget.
      ”Torrjucka” är det bara runt tjugo som sökt på och hamnat i min blogg.

Kommentera

