Du & jag bloggen

Hejsvejs bloggen. Vad gör du nu för tiden? Bor du kvar i samma 2:a?
Jag vet att jag sällan hör av mig till dig. Det är inte du. Det är jag.
Det är inte att jag inte vill berätta saker för dig längre. Vi har liksom bara glidit ifrån varann lite.
Och så är jag så trött. Hela tiden. Jag tänker saker i mitt huvud, men innan jag hinner sätta bokstäver på det har det försvunnit. Eller så tänker jag ”orka!”, och det är ungefär vad jag orkar tänka.
Ibland tänker jag ”amfetamin?” också. Men orka knarka.
Det är så mycket nu. Eller alldeles för lite.
Men vi ses nog igen. Nån dag när det är lagom.

 

Kommentera

