Easy to please

Nu har jag blivit tungkysst av Gud. Igen. Synd att jag är så förkyld just nu bara. Jag tror att jag lite förhastade mig den där gången när jag liknade Schyfferts länkning till min teppanyakihälls-rant som en sådan nåd. Det här är bättre.

Det är tur att jag är so easy to please. Och jag fick skicka ett sms till My Man där jag skrev ”THE WIN!” för att uttrycka min personliga nöjdhet över det inträffade. Han svarade förstås ”Epic!” och uttryckte avundsjuka och stolthet. Precis de saker man bygger ett hållbart äktenskap på alltså. (Att vi verkar ha hamnat i nåt slags språkbruk som om vi vore fjortonåriga HaXXors är förstås bara en ålderskris. Kalla oss gärna ”The n00bs of Solna”). De övriga tecknen på omogenhet som omger händelsen låtsas vi inte ens om, då det skulle rasera hela min i övrigt så obrydda och coola image.

Nu fattas bara Darins autograf, Wolfgang Flürs otvättade strumpor och ett av Jonas Thentes tuggade tuggummin så kan jag dö lycklig. Kanske får man utmana ödet och önska sig en slurk av Liev Schreibers använda badvatten också? Nähä, inte det.  Men då är jag väl nöjd med den här dagen då. Godnatt!

Kommentera

