Ensam och vilsen…

Jag hatar att ni inte uppdaterar era bloggar. Vad håller ni på med? Har ni ett liv, eller? Jag sitter här och våldsklickar på alla blogglänkar jag kan komma på, bara för att mötas av det snopna i att komma till inlägg som jag redan läst. Den slappheten! Här sitter jag och väntar mig underhållning, eller ett helt vanligt torrt och trist inlägg av nåt slag. Ett livstecken. Nåt litet ett bara. En liten suddig bild på en snödriva tagen med din mobilkamera. En test du fyllt i om dina preferenser när det gäller smågodis eller one night stands. Nån rapport om vad du åt till middag. Ett recept på struvor. En bild på ett sött barn, ett husdjur, en ny tapet, en ny frisyr? En soffa? En blomma? Ett YouTube-klipp i alla fall? En fråga där jag kan klicka i ett alternativ för vilket djur jag tror att du helst skulle vilja vara om du dog och återföddes på Eskilstuna zoo. Är det så jävla mycket begärt? Men nej, där sitter du och gör nåt annat än att blogga. Och lämnar mig här ensam och vilsen i cybervärlden. Jag läste för fan Kissies blogg i ren desperation. KISSIE! Och det är ditt fel! Om det här fortsätter kommer jag även att börja se på Big Brother. Jag hoppas att det är ett hot som får dig på bättre tankar! Se så, uppdatera din blogg nu! Just do it!

Kommentera

