I just can’t love enough

Sotsidan framför solsidan”. Word, Christoffer Röstlund Jonsson (aka I just can’t hate enough)!

Det gjorde min dag.

En kort stund trodde jag att CDON gjorde min dag. I ett nyligen avdammad extas över Liev Schreibers existens gick jag loss med DVD-shoppingkorgen och handlade CSI Las Vegas säsong 7 (den berömda Keppler-säsongen. Det är alltså där Liev gästspelar som en CSI-snut vid namn Keppler i några avsnitt) samt nån romkom som heter ”Every day” (den kan ju vara hur kass som helst, men vem bryr sig om filmen i sig? Dessutom är Eddie Izzard med i en biroll). Detta toppades med säsong tre av ”Big Bang Theory”. Tyvärr visade det sig att antingen så har jag nån typ av klickafasi eller så är CDON en konspiratorisk ond makt som fuckade upp min beställning för jag fick säsong 2 av CSI. Ungefär hundra år innan Liev Schreiber dyker upp i serien. Så deprimerande!

Annars är det här en skitdag, efter en skitnatt med noll sömn och så in i helvete ont. Har jobbat lite hemifrån, och ska nu ägna resten av dagen åt soffan och Liev. Tack å hej.

Kommentera

