I like big cheeks and I can not lie

Allt finns på Internet. It’s a blessing and a curse, på ren svenska. Det inkluderar att vad du än har för perverterad böjelse så finns det alltid nån där ute som har samma sjuka och abnorma läggning. Jag talar inte om shemales och glory holes (tack Magnus Betnér för att du fyllt kunskapsluckor i min allmänbildning), utan om Liev Schreiber.

You know the drill…i alla fall om ni har följt min blogg ett tag. Jag har en omotiverad svaghet för skådisen Liev Schreiber. Jag vet inte varför. Helt obegripligt. Jag tycker att han är så sjukt snygg. Men det är ju olika hur man ser på snygghet. Jag har ju en konstig förkärlek för män med köttbullekinder. Jag tror det är nåt sån där djupt rotad biologisk instinkt, en stenåldersmässig reflex, att alltid tänka på mat (nu slår det mig plötsligt att mäns envisa fixering vid kvinnobröst kanske inte alls bara är nån sexistisk pryl, de kanske också tänker på mat…)

Hur som helst. Jag trodde jag var helt ensam om min perversion, dels brukar de flesta inte ens veta vem Liev är och dels brukar de inte anse att han är all that. Som så ofta förr är min oantastliga smak alldeles för förfinad för kreti och pleti.

Men på YouTube kan man hitta både ditt och datt. Nån har till exempel lagt upp ett ambitiöst filmklipps-bonanza på Mr Schreiber och motiverat tilltaget med följande utsaga: Liev Schreiber is awesome. He should be in more movies (him and his big cheeks).

HA! Det är inte bara jag!

Undrar om det finns nåt slags sammanslutning för oss med denna böjelse. Eller nån sajt…
Jag menar, rule 36. Det borde finnas.

Tyvärr verkar det inte som nån bra idé att googla ”big cheeks”. Träffar: djur som samlar mat i kinderna, bebisar och…ja, annat…Nej, det var inte vad jag letade efter.

Nej, jag får helt enkelt bara kolla på det här. Vad ni andra gör när andan faller på, eller i anslutning till att ni läst detta inlägg, bryr jag mig inte om. Men jag måste säga att jag skulle känna mig väldigt besvärad om jag fick veta att nåt av det inkluderade bilder på Andreas Kleerup.

Kommentera

