Awkward moments

– Vänta, jag kommer strax. Jag ska bara gå och ta på lite läppglans! (My man har uppenbarligen lite svårt att skilja på Lypsyl och…annat)
– Vem är du? Björn Ranelid?

Även om detta uttalande tydligen beror på ett missförstånd gällande ord och begrepp (det är precis samma sak som när han kallar ”Leila bakar” för Laila) så blev det otäckt en stund. Jag vill ju verkligen inte ha konkurrens om mina dyra läppglans.

Jag tycker män på sin höjd ska nyttja Försvarets hudvårdssalva. Och då som nödproviant när belägringen av Stalingrad går in på dag 97. Med tanke på den tämligen hårda gränsdragningen är jag påfallande liberal inför män med svart kajal. Utkletat rött läppstift kan gå an, men bara om man är Robert Smith. Corpse paint däremot tycker jag är en styggelse. I alla fall om man inte har en ordentlig foundation under. Och man får givetvis aldrig gå och lägga sig med smink på, det är inte bra för huden. Tänk på det Mortiis! Trollnäsa och orchöron kan man säkert sova med på sig däremot. Hur skulle troll och orcher annars få sig nån sömn?

***

– Jag vill gå och se Knicker Kittens X-MAS Bash!
– Mhhhmm…vad är det?
– Det är en sån där burlesque-kabaret där kvinnor strippar, och har såna där tofsar på bröstvårtorna du vet…
– Mhhmm…
– Du tycker inte att det är lite konstigt att det är JAG som pushar för att vi ska se en show med kvinnor som klär av sig, och DU verkar svalt inställd? Du skulle säkert hellre se nån utställning på Tekniska muséet om...
-…robotar!!! Men om min älskling vill se kvinnor som skakar på tuttarna så ska min älskling få se kvinnor som skakar på tuttarna.
– Jag tappade lite lusten nu faktiskt…

Det är inte det att jag inte gillar robotar. Men robotar som skakar på tofsarna skulle inte vara riktigt samma sak.  Jag funderar bara lite på om man kan kombinera det här på nåt sätt. Burlesque och robotar. Hmm…

Jag borde veta bättre än att googla nåt sånt. Rule 36 ni vet. Men jag är inte den som är så lättskrämd. Det finns ju klorin att göra ett litet ögonbad med om man får se nåt man inte borde. Men vem dyker upp direkt om inte Dita von Teese. Surprise! Hon är bland annat tydligen nåt slag husgudinna för det tyska fetischmagasinet ”Marquis” (don’t even go there…du kommer att bli grön av avund över att den utstyrsel i bubbelplast och gaffatejp som du gjort på syslöjen står sig slätt mot dykardräkter i latex och ja…annat…som inte ens kan nämnas med namn. Mest för att jag inte ens vet vad det heter. Galonbyxor?) där hon bland annat gjort ett omtalat Goldfinger-omslag. Fast i silver. Helkroppsmålad i metallicblank silverfärg (komplett med om inte tofsar så i alla fall nån typ av fiaspels-koner på rattarna) kan hon passera som nåt slags cyborg. Kanske är det så nära man kommer robotar och rattar på samma gång?

***

Jag tänkte just att de skumma sökningar som tydligen leder till min blogg nog inte kommer att bli färre nu.

Häromdagen fanns dessa på topplistan: nitläder, fetisch +cykelhjälm, Bamse + kommunist, Peter Steele + Kraftwerk, torrjucka, helyllehavre, kungen +stövlar och kattparty.

What? Människor är så konstiga. Utom jag. I min värld är jag i alla fall helt normal.

Kommentera

