Önskelista

Hej tomten,

Barasåattduvet. I julklapp så skulle jag vilja ha:

  • Ett USB-minne som ser ut som en robot (jag ska döpa det till Klatuu)
  • MAD:s jubileumsnummer
  • Den där lila fina halsduken på Åhléns
  • ”Lovely”-lotion by Sarah Jessica Parker
  • På spåret-spelet
  • Fotmassage
  • Nån film där Liev Schreiber är snäll (och inte har kvinnokläder på sig)
  • Afternoon tea på Grand Hotel
  • Nåt starkt jävla dekokt som driver sjuklighetsdemoner ur min kropp en gång för alla
  • En multifjärrkontroll som stänger av irriterande personer i omgivningen
  • En tomte i choklad och mandelmassa som jag kan bita huvudet av

 

Hej då

PS. Jag har inte varit så snäll i år. Men det har jag inte varit nåt annat år heller, och då fick jag ändå massor av presenter.

 

2 reaktioner på ”Önskelista

Kommentera

