Things to make me happy 6


Hur kan man inte bli glad när man helt oprovocerat får ett fint paket innehållande allt en levnadstrött flicka behöver en gråmulen novemberdag?

– Drinkunderlägg i pärplattsteknik föreställande stormtroopers
– Hello Kitty-adventskalender
– En body scrub doftande ”Cranberry Joy”, en av årets ”juldofter” hos Body Shop (i år stod jag inte utanför butikens dörr och flåsade när de nya produkterna släpptes. Mycket okaraktäristiskt!)
– En kaninkakform
– Piffiga örhängen
– Ett mobilsmycke i form av en vit kanin (”Oh dear! Oh dear! I shall be too late!”)

Ja, alltså ”flickan” är jag. Även om det låter som målgruppen är nån…ehh…något yngre förmåga. Men min mentala presentnivå är nånstans mellan 4 och 102. (Jag tycker ju om tantlikör som smakar banan också. Och andra vuxna saker som ätbara underkläder. Men bara om de smakar bananlikör!).

Just den här presentsmurfen förstår helt enkelt väldigt många av mina intresseområden.

Kommentera

