Fredagsmys

På nåt sätt lägger det sordin på stämningen att veta att i morgon förmiddag kommer jag mest troligt att kräkas. Alltså fysiskt, och inte med bokstäver som här. Hade det varit för ett par år sen hade orsaken förmodligen varit att jag ägnat kvällen åt att ”afterworka” lite för ivrigt på puben på jobbet. Nu är det tyvärr ännu en av de här jungfruliga ”första gången”-upplevelserna som ska avverkas. Penetration av kroppshåligheter – part 673474. Så jag vill inte höra nån antydan om att jag bara är avundsjuuuuk på såna som är med i dokusåpor och viker ut sig mentalt och fysiskt framför kameran. Jag skall svälja en. I win again!

Kommentera

