Snällhetens pris


Det är ju konstigt det här. Fast jag är en elak nätmobbare och bitch så tycker tydligen folk runt omkring mig att jag borde få blommor. Jag är så himla bortskämd på det planet faktiskt. Jag får blommor av alla möjliga anledningar. Ibland för att det är synd om mig, ibland för att jag har gift mig, ibland för att jag hintat inför min karl om att kvinnfolk gillar blommor och denna gången för att jag varit lite bussig. Inte alls så bussig som bukettens storlek antyder dock. Men jag är inte den som surar om jag får en för stor bukett.

(Jag vet, det är inte snyggt med röd tapet till en orangegul bukett, men jag orkade inte tapetsera om igår. Plus att vi ju vet från DN Bostads redaktör att folk i förorten inte har nåt intresse för inredning, så det kanske bara är det)

Kommentera

