Lethal precision. In space.

Jag tycker att vi alla tar oss en meditativ helguppladdning med lite österländsk gymnastik featuring the badass of the galaxy. Jag älskar den här videon och kan se den hur många gånger som helst. Jag kan faktiskt inte fatta att jag inte har bloggat den tidigare (Btw, alla mina favoritklipp på YouTube blir ju borttagna. Thanks Sony Music Entertainment för att jag inte längre kan se nån i Miffy-kanindräkt dansa till Michael Jacksons ”Smooth Criminal”. Det är bra att ni bevakar era intressen. För det skadar ju verkligen er….And The Whole World Has To Answer Right Now Just To Tell You Once Again, Who’s Bad…som jag brukar säga. Tur att det där klippet med en Star Wars dance-off i alla fall finns kvar. Darth Vader och stormtroopers dansar till Mc Hammers ”U Can’t Touch This”. Sweet!)

Hur som helst, snubben som gjort den coola animeringen heter John Leo. Låten heter ”New Aura” och är gjord av psytrancegruppen Tandu. Enjoy! (Tipstack till kompis C som vet vad som går hem) 


Kommentera

