Ett annat inlägg

Gud så tråkiga inlägg jag skriver. Jag måste starta en separat tråkblogg där jag skriver om sjukförsäkring, integritetsfrågor och demokrati. Och talmansval. Jag får skylla på att jag är en OERHÖRT komplex människa. Glitterögonskugga till gerillakrigsmundering, typ. Jag kan inte hjälpa det.

Här kommer en bild på ett sött djur. Inte alls likt Per Westerberg. Mer Kent Härstedt faktiskt.  Han hade ju lite såna där runda kinder och spretig lugg. Plus att Härstedt ju måste få lite cred för att han är en sann överlevare. Han var ju ombord på ”Estonia”. Vad har Westerberg överlevt? Börskraschen på Wall Street 1929? (Hmm, undrar om han har en dekal på sin bil där det står ”Rikast i riksdagen”? Det skulle jag ha haft om jag var han.)

Usch, förlåt. Men om den här kaninen var min skulle den få heta Kent. Eller kanske Jocke Berg.

Kommentera

