Bridezilla report 26

Sambon mailade från jobbet och bad om ursäkt för att han inte friade på ett lämpligt nördigt sätt. Ungefär som det här:

***

Idag har jag kråmat mig lite framför spegeln och bestämt vilken väska, vilka skor, vilket halsband och vilket armband det blir. Och det blir lila strumpor. På båda benen. Har jag kommit fram till efter moget övervägande. Skönt. Nu kan jag slappna av när det gäller det också. Alla viktiga beslut tycks fattade. Talmansval och strumpfärg. Kanske ska jag överlåta åt minoritetsregeringen att bestämma vad vi ska käka till middag också, eller så lanserar jag ett eget förslag – bara för att. Kanske pannkakor.

Kommentera

