Robotar i ugn och frys

Som utlovat – muffinsformar som ser ut som robotar, aka Yumbots. Och bonus, iskuber i robotform. Finns att shoppa på den eminenta nördprylsshoppen Perpetualkid.com. Inte lika fint som kaniner, men det är ta mig tusan inte långt ifrån.

2 reaktioner på ”Robotar i ugn och frys

  1. Hmpf. Just som jag tänkte länka till din intressanta text från igår – så var den låst…! Jag antar att du inte vill att jag ska länka till den, så då låter jag bli. Men jag skulle gärna läsa om texten själv, om jag får? Jag tyckte att det var ett intressant inlägg – fast jag var för trött för att riktigt kunna ta den till mig igår.

    • Lösenord kommer på Fejjan. Kände att texten inte riktigt passade in i sammanhanget på min blogg, men ville spara den ändå. Men har självklart har jag inget emot att du läser den!

Kommentera

