Things to make me happy 4

SPOILERVARNING!
Nedan kan det stå nåt om nånting du inte redan vet.

***

Min favorisering av Fredrik Strage börjar kanske bli lite väl okritisk, men karln är ju lite av ett geni (helt objektivt). När jag misströstar över mänsklighetens förfall och till och med börjar lyssna på Manic Street PreachersIf you tolerate this, then your children will be next” med tårar i ögonen så är det skönt med Strages krönikor om varför man kan skänka bort Morrissey till Jimmie Åkesson och vådan av att vara filmrecensent när alla läsare tolkar allt som spoilers.

Så jag snor rakt av tipset om den ultimata filmspoilertröjan som förstås lockar fram hjärnblödning hos alla seriösa cineaster. Då jag förstås själv har sett alla sjutton filmerna (utom ”The Wicker Man”, men där visste jag också upplösningen) som spoilas så är jag glad att här kunna förstöra dagen för nån annan för en gångs skull. Om man vill göra detta på en mer daglig basis (eller när t-shirten är ren nog att ha på sig) så kan den shoppas på Threadless.com.

Så håll för ögonen nu eller sluta scrolla.

 

 

 

Ok, nu tillbaks till Manic Street Preachers:

And if you tolerate this
Then your children will be next
Will be next
Will be next
Will be next

Gravity keeps my head down
Or is it maybe shame

Kommentera

