Åfflajn


Mitt osunda intresse för åsikter, andras och egna, tär på krafterna. Liksom mycket annat just nu. Eftersom allt dumt i världen finns att tillgå på nätet tar jag helgledigt från dessa deprimerande saker. Jag ska bara titta på kaniner, dricka te, tillbringa kvalitetstid med människor som har vettiga åsikter (= troligen mest mig själv då), läsa självhjälpsböcker (om typ ”Hur får man undviker psykbryt när man inser att de flesta andra inte bryr sig ett skit om saker man själv bryr sig om”) och se tecknad film med lyckligt slut (tyvärr har jag redan avverkat ”Planet 51”, ”Det regnar köttbullar” och ”Upp!” så det är lite ont om aktuella barnfilmer kvar att se nu).  Eller så kanske jag bara sover.

I min värld kan en helg vara ungefär hur lång eller hur kort som helst.

Läjter!

Kommentera

