Finfin fredagspresent no 1

Jag känner mig inte direkt som the luckiest girl in the world just nu, därför var det extra kul att jag vann ett finfint smycke i en bloggtävling. Bara så där. Plötsligt händer det, typ. Jag brukar verkligen aldrig vara med i såna tävlingar, men jag är ju en sucker för roliga och annorlunda smycken så när jag fick syn på tävlingen om Honey Darko-smycken  kunde jag inte låta bli att ändå slänga iväg ett mail. Man fick välja vilket smycke man helst ville ha om man vann och jag önskade mig givetvis det urcoola bläckfisk-halsbandet (även om det var mycket som väckte ha-begär). Och gissa vad – jag vann! Idag kom det hem i min brevlåda i ett sött prickigt litet paket.  En Octopussy. Tack Essi & Fifi! Det ska jag ha på mig i morgon när jag ska på kalas och vara fin.

Kommentera

