Globalknivsöder

Slöläste tidningen Resumé på jobbet och hittade en artikel om ett pris som reklamkampanjen för stå upp-programmet ”Roast” på Berns” hade vunnit. Att på reklamtavlor i olika delar av stan smäda de som bor i just den stadsdelen ansågs tydligen som ett fräscht grepp. Och jag ska medge att jag drog på smilbanden när jag såg Henrik Schyfferts smalbensspark till de som bor i det område där jag tillbringar mina dagar numer.

”Du bor inte på knivsöder – du bor på globalknivsöder”

2 reaktioner på ”Globalknivsöder

Kommentera

